Regulamin „Dziejby Leśnej Apartamenty & Spa”
- Doba hotelowa, rozpoczyna się od godziny: 16:00, kończy o godzinie 11:00.
- Każdy opuszczany przez Gościa pokój przed przyjęciem kolejnego oraz podczas rutynowego sprzątania dezynfekowany jest specjalistycznymi, certyfikowanymi preparatami. W pokojach dezynfekowane są wszystkie urządzenia, meble, klamki, armatury, poręcze, piloty tv, telefony, czajniki, mini bary i inne urządzenia.
- Każdy pokój jest wietrzony, prosimy po opuszczaniu pokoju pozostawić uchylone okno.
- Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
- Apteczkapierwszej pomocy do Państwa dyspozycji znajduje się u właściciela obiektu.
- W okresie grzewczym ogrzewanie w grzejnikach włącza się zdalnie, samodzielnie prosimy nie dotykać głowic grzejników, celem ustawienia temperatury prosimy o odpowiednie ustawienie na panelu sterowania znajdującym się przy każdym wejściu do apartamentu.
- Internet poprzez wifi jest dostępny na terenie całego obiektu. Dostęp do sieci z apartamentów jest zabezpieczony hasłem: 77777777
- Pełna wersja regulaminu, , informacja o danych osobowych, regulamin SPA znajduje się na naszej stronie internetowej www.dziejba.pl i u właściciela obiektu.
- 1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin Obiektu obowiązuje na terenie „Dziejby leśnej Apartamenty &Spa” i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
- Wynajmujący apartamenty zwany jest w dalszej części regulaminu „Obiektem”, natomiast najemca pokoju „Gościem”.
- Regulamin Obiektu określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt lub poprzez podpisanie karty rejestracyjnej. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Regulamin Obiektu jest dostępny u właściciela obiektu, w teczce informacyjnej w każdym apartamencie oraz na stronie internetowej Obiektu www.dziejba.pl.
- 2 DOBA HOTELOWA
- Pomieszczenie mieszkalne w Obiekcie, zwane w dalszej części „apartamentem” wynajmowane jest na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
- Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w właścicielowi, najpóźniej do godziny 10:00 rano w dniu kończącego się pobytu. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich apartamentów lub w przypadku Gościa nie przestrzegającego obowiązującego regulaminu.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w obiekcie w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
- 3 REZERWACJA I MELDUNEK
- Rezerwacji można dokonać poprzez internet, telefonicznie dzwoniąc do właściciela obiektu lub osobiście w „Dziejba Leśna Apartamenty & Spa.
- Po dokonaniu rezerwacji przez internet Gość otrzymuje drogą mailową potwierdzenie wstępnej rezerwacji, która zawiera warunki rezerwacji oraz informacje niezbędne do dokonania zadatku w wysokości 40 % wartości pobytu. W przypadku rezerwacji na 1 dobę kwota zadatku wynosi 100% wartości pobytu. W przypadku terminów w sezonie wysokim (Święta, Sylwester, długie weekendy etc.) wysokość zadatku wynosi 100 %
- Jeśli zadatek nie wpłynie na konto bankowe obiektu w terminie wyznaczonym w umowie wstępnej rezerwacji lub wpłynie później, Obiekt zastrzega sobie prawo do sprzedaży apartamentu innej osobie i anulowania rezerwacji. Kwota równorzędna zadatkowi zostanie zwrócona na konto Gościa w terminie 7 dni od daty anulowania przez Obiekt rezerwacji.
- Po zaksięgowaniu zadatku na koncie bankowym Obiektu, rezerwacja staje się gwarantowana.
- W przypadku anulowania przez Gościa gwarantowanej rezerwacji
- na ponad 30 dni przed rozpoczęciem pobytu – Obiekt zezwala na wykorzystanie kwoty wpłaconej przez następne pół roku.
- na 29 – 14 dni przed rozpoczęciem pobytu – Obiekt zezwala na wykorzystanie 50 % wartości kwoty równorzędnej zadatkowi przez następne pół roku.
- W przypadku zdarzeń losowych ( udokumentowanych ) lub lockdownu podczas COVID 19 uniemożliwiającego pobyt w Obiekcie – całość wpłaconego zadatku jest do wykorzystania przez następne pół roku.
- W przypadku dokonania rezerwacji w czasie za krótkim na dokonanie czynności bankowych związanych z wpłatą zadatku, przed datą planowanego przyjazdu:
- korespondencja mailowa od Gościa będzie traktowana jako zamówienie i podlegać będzie obowiązującym warunkom anulacji rezerwacji,
- Obiekt zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania z niej środków w wysokości 40 % wartości pobytu, traktując tą płatność jako zadatek.
- Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Osoby niezarejestrowane w Obiekcie mogą gościnnie, na zaproszenie Gościa hotelowego, przebywać w pokoju hotelowym od 7:00 do 22:00.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub Gości, albo szkodę na osobie Gościa, pracownika obiektu lub innych osób przebywających w Obiekcie, albo tez w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Obiektu.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania należności za cały pobyt podczas dokonywania czynności rejestracyjnych.
- Dodatkowe należności wynikające z pobytu, Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
- W przypadku opuszczenia przez Gościa Obiektu w terminie innym niż zawarty w potwierdzeniu rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
- W przypadku nieprzybycia Gościa do Hotelu w terminie zawartym w potwierdzeniu rezerwacji, Obiekt nie zwraca kwoty wpłaconego zadatku.
- 4 USŁUGI
- Obiekt ma obowiązek zapewnić:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez Obiekt,
- zmianę apartamentu w miarę posiadanych możliwości, lub w inny sposób złagodzić niedogodności gdy występujące w apartamencie usterki nie będą mogły zostać usunięte.
- Na życzenie Gościa Obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- wypożyczenie żelazka i deski do prasowania do użytku tylko w miejscu do tego wyznaczonym.
- wypożyczenie łóżeczka dziecięcego,
- wypożyczenie krzesełka do jedzenia
- 5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pojeździe oraz żywe zwierzęta niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu Obiektu, czy poza terenem Obiektu.
- 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
- Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w apartamencie, Gość jest zobowiązany poinformować o tym pracownika/ właściciela Obiektu .
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu.
- Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okno, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
- Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
- 7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.
- W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Obiekt przechowa przedmioty na koszt właściciela, przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Obiektu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
- 8 CISZA NOCNA
- W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
- 9 POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w apartamentach stosowania otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek elektrycznych oraz innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia apartamentach.
- W Obiekcie akceptujemy pobyt zwierząt bezpłatnie, lecz tylko w wybranych apartamentach. Jest to możliwe w domku rekreacyjnym. Opiekun zwierzęcia zobowiązany jest do zapoznania się i bezwzględnego przestrzegania odrębnego regulaminu dotyczącego przebywania zwierząt w Obiekcie. Regulamin jest dostępny u właściciela obiektu oraz na stronie internetowej www.dziejba.pl.
- W Obiekcie istnieje możliwość korzystania ze strefy SPA i Kącika Zabaw na podstawie odrębnych regulaminów, dostępnych u właściciela Obiektu i na stronie internetowej dziejba.pl do których zapoznania się i przestrzegania zobowiązani są Goście.
- W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju. W przypadku uruchomienia systemu DSO i przyjazdu straży pożarnej Gość również zostanie obciążony kosztami. W obu przypadkach jest to koszt 400 zł.
- W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję, a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Obiekt bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Obiekcie.
- W apartamentach nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
- Dane osobowe Gości są przetwarzane w celu świadczenia usług wynajmu apartamentów. Administratorem danych osobowych jest firma „Dziejba Leśna, Anna Huszcza”, z siedzibą w Krakowie , ul. Czackiego 14/2, 30-501. Pełna informacja o danych osobowych stanowi załącznik do niniejszego regulaminu oraz dostępna jest na stronie www.dziejba.pl, w teczkach informacyjnych oraz u właściciela Obiektu.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Obiektu.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w apartamentach i ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
- Aktualny cennik usług i opłat w obiekcie znajduje się na stronie internetowej www.dziejba.pl.
- Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane do kierownictwa Obiektu pisemnie na adres e-mail: info@dziejba.pl
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Obiektem jest sąd właściwy dla siedziby głównej Obiektu.